onsdag den 18. april 2012

Bestillings kort til konfirmation

Jeg har i den her uge fået bestillinger på konfirmations kort til piger. UHA, får altid lidt præstationsangst.
Den første skulle være i telegramstørrelse og med navn på.

Det blev det her kort, her har jeg brugt papirer fra en Tilda blok,jeg købte til forrige convention, som jeg har haft lidt svær ved at får gang i ;o).
De blev så begejstrede for kortet, at de bestilte en mere, til samme pige. Bare i en anden stil og stadig med navn. Det kom til at se sådan her ud - i bedste Donna stil

Hov for Filan, det har jeg glemt at vende. Nå men I kan bare vende skærmen, hvis I ikke kan se alle detaljer hihi.
3 kort er til en hestepige og der skulle være tekst på


Så fik jeg gang i magnolia stemplerne, det er godt nok længe siden, jeg sidst har farvelagt dem.

Sidste bestilling var på 2 kort til sammen pige. Farverne skulle være grøn/lime/hvid og sølv + glimmer og navn. Her er de så.



Jeg havde ikke ret meget papir i sølv, så jeg fandt nogle gamle stickers og embossede i sølv.
Er helt lettet over kortene er afleveret. og at de faldt i god jord. Hvordan har du det med bestillinger??
  

17 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER bestillinger - især hvis der er lidt specielle krav med.
    Dine kort er da blevet fine - og selvfølgelig faldt de i god jord - du er jo møgdygtig!!
    Du er da også så klog... jeg havde slet ikke tænkt på ........ fugl (haha) Skal du ikk ha dig tilmeldt næste scrap i Esbjerg - wa wa wa wa?
    Griner...

    SvarSlet
  2. Rigtig søde konfirmations kort...

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde på hver sin måde..
    Den er kær den hest du har brugt tihih..

    SvarSlet
  4. Søde kort du har lavet.... ginen er fin til konfirmationskort...

    SvarSlet
  5. Skønne kort du har lavet alle sammen... det øverste er så super lækkert med en flot baggrund til den fine kjole du har lavet
    Ha en fin onsdag

    SvarSlet
  6. Super søde konfirmationskort.
    Den hest er da bare for nuttet.
    Jeg er også vild med den gine.

    SvarSlet
  7. Det er jo nogle super fine kort, du har lavet - kan godt forstå, at kunden blev tilfreds...

    SvarSlet
  8. Søde og yndige kort. Den med kjolen havde jeg slet ikke tænkt på, men super god idé til konfirmationskort. Jeg har både den store og lille gine, så måske skulle jeg se at komme i gang ?

    SvarSlet
  9. Øj hvor er de bare søde og super flotte : ) selvfølgelig blev kunden da glad, deet kan da ikke andet : )

    SvarSlet
  10. Det slap du da fint fra. Flotte kort.

    SvarSlet
  11. Rigtig fine kort!
    Jeg har det fint med bestillinger. Jeg får ofte frie hænder, så kan lidt gøre som det passer mig ;-) Men du behøver da ikke være nervøs - du har da klaret opgaverne super!

    SvarSlet
  12. Hvor er de flotte dine konfirmationskort.

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare superfine kort!!
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  14. Kan sagtens følge dig, har det best med de kort jeg laver til kort kassen, for er bange for de bliver skuffet over det jeg har lavet eller det ikk lige var det de havde regnet med ;) Men dine kan du sagtens være stolt over, de er super flotte :)

    SvarSlet
  15. Det er en flok virkeligt smukke kort du har fået lavet. Og flot som du kan variere dem.
    Jeg er ikke så glad for bestillingskort, for jeg er altid usikker på om det nu er godt nok. Jeg arbejder bedst med ting til kortkassen eller OSH.
    God weekend.

    SvarSlet
  16. halløjsa.. .hvor har du lavet mange skønne ting siden jeg var forbi sidst... gang i dig...

    Jeg var slet ikk klar over at vi faktisk sad skråt over for hinanden til Conventionen, men jeg kunne da lige se det nu på dine billeder derfra... Så sku jeg ha hilst pænt på dig...

    Knus og god weekend
    HH

    SvarSlet
  17. super søde konfirmations kort

    SvarSlet