fredag den 6. juli 2012

Endnu en uge er gået.........

Vil lige vise jer et par billeder af et studenterkort. Lige præcis studenter kort har jeg haft svært ved i år. Har godt nok magnolia studenterne, med er bare SÅ træt af dem. Jeg skal have købt Donna skabelonen/studenterhuen. Det var bare den eneste slags jeg havde lyst til at lave også ejede jeg ikke skabelonen TYPISK, kender i det?? Nå men her er kortet.
Det andet kort jeg vil vise jer er en bestilling til en dame fra scrappens hjemland, så her var der lidt præstationsangst. Kravene var amerikanske farver, danske flag, country western. Her er hvad jeg fik ud af det.


Imorgen skal jeg scrappe med Esbjerg pigerne og jeg glæder mig. Rigtig god weekend til jer.



9 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Hvor er de da bare superflotte begge dine kort!
    Jeg kunne egentlig godt være kommet til Esbjerg alligevel i morgen - har jeg fundet ud af ... Men nu har vi arrangeret en tur til Unik scrap istedet. Datoen for Scrap i Billund er lavet om - woot woot - mere om det på min blog senere i dag!
    Hav en skøn dag i morgen - og hils de søde quinder!
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er super flot dit studenterkort, og du behøver da ingen skabelon, når du selv kan lave så flot og personligt et kort. God weekend ;)

    SvarSlet
  4. Superflotte anderledes kort!
    God sommer.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. To rigtig smukke og anderledes kort... bestillings opgaven klarede du jo fint. God weekend

    SvarSlet
  7. Hold da op begge kort er super søde.

    SvarSlet
  8. Rigtig gennemført og flotte kort:)

    SvarSlet
  9. Smukke kort i skønne farver...Den lange die med hexagons, hænger de sammen, eller får du en lille stak diecuts ?
    God weekend herfra...

    SvarSlet