onsdag den 8. august 2012

Kort til kortkassen mm

Lige inden sommerferien var min kortkasse med min svigerinde på hendes arbejde. Den kom tilbage med en bemærkning om at der manglede kort med farver på. Se det er jo en udfordring når jeg mest er til pastelfarver og vintage. Straks var jeg på pinterest (kæmpe inspirationskilde og tidsrøver) her fandt jeg et kort der lignede dem jeg fik lavet. Så nu er der fuld knald  på farverne. Dog ikke signalfarverne, jeg misunder dem der kan lave i de farver.
Så fik jeg en bestilling på et dåbskort, pyha pastelfarver igen og de hyggelige Donna kort.


Håber I alle har det godt og tak for jeres søde kommentarer, idag er pakken med de mange kort til OSH blevet afsendt, der røg lige 20 julekort ekstra i. Dem blogger jeg om næste gang. 

13 kommentarer:

  1. FINE både de sarte og de stærkere farver. Jeg glæder mig til at se postmanden her på vejen om nogle dage på forhånd tak. =0)

    SvarSlet
  2. super fine kort du har fået lavet :-)

    SvarSlet
  3. Superfine kort du har lavet. Og kunden har jo altid ret....så godt du fik lidt kulør på...hihi.

    SvarSlet
  4. Du får dælme produceret når du går i gang! Superflotte kort du altid laver - uanset farver!
    Nu ska vi snart Scrappe sammen igen - jaaaahhh....!!

    SvarSlet
  5. Jeg synes at det er nogle flotte kort i stærke farver, du har lavet. Det er godt engang imellem, at blive udfordret!

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte, dine kulørte kort :)Sjovt nok har jeg lige siddet med samme papirblok i hænderne for et par timer siden :)

    SvarSlet
  7. Flotte kort du har lavet - de er så fine, o :)

    SvarSlet
  8. Jeg synes de er ret flotte de kort du har lavet, selvom jeg har det ligesom dig...Pastelfarverne er også mit foretrukne og dit dåbskort er da bare for "cute" ;-)

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  10. Skønne kort i dejlige farver og så sødt et kort med sutteflasken. Ha en god aften

    SvarSlet
  11. Rigtig fine kort i friske farver. Glæder mig til at se din næste produktion af fuglehuse ;o)

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare skønne og i lækker glade farver :-) sutteflasken er blevet rigtig sød

    SvarSlet
  13. Skønne kort. De stempler du søger hedder In the Meadow og kan findes https://www.papertreyink.com/Item.aspx?ID=2434

    https://www.papertreyink.com/Item.aspx?ID=ptd-0187

    SvarSlet