fredag den 12. oktober 2012

Den hemmelige pakke??? mm.

I går var der i postkassen en fin pakke til mig, hvor afsenderen havde streget sig selv godt og grundigt ud. I pakken var der det fineste tapet lignende papir. Jeg har for et stykke tid siden efterlyst papir til bryllupskort/telegrammer. Så jeg tror den søde giver har læst med på Scrapsisters. Det var en skønt fornemmelse at lukke en pakke op som jeg ikke forventede. Og at den var fra en scrapper var der ingen tvivl om med det fine masking tape der var brugt.

Nu har jeg takket være min ældste datter forsøgt at tyde afsenderen, så nu har jeg pakket en hyggelig pakke til hende og afsendt den. Håber den rammer postkassen hos den søde giver, ellers er det bare en anden der får sig en glædelig overraskelse. Kan kun anbefale jer at afsende hemmelige pakker til hinanden, det er smadder hyggeligt. Og lysner de mørke regnvejrsdage.

Ellers har jeg været til en fantastisk convention. Det var super hyggeligt og jeg fik lavet noget!!!!!
Indkøb er pakket ud og i brug. Så ingen billeder der.

Jeg fik afleveret ca. 90 julekort til OSH, lavet af det papir jeg fik af AKA til scrap i Billund. Det var noget af en opgave jeg der blev sat på. Så nogle kort blev bedre end andre, måske er det kun mit kritiske/trænede øje der synes det. Vælger at tro på at soldaterne kan li` dem også de blå/gule som måske henvender sig til svenske soldater eller brøndbyfans :o)





Her har jeg brugt de stempler jeg vandt fra bloghoppet hos OSH og lavet hjemmelavet camouflage tøj.

Ellers vil jeg bare ønske jer alle en god weekend. Hov jeg glemte helt at skrive at jeg vandt hos card and scrap, med den æske jeg viste i sidste indlæg. WWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 

13 kommentarer:

  1. Dejligt med en uventet pakke. Sikke mange flotte kort du har lavet til OSH. Flot arbejde.

    SvarSlet
  2. Ejjj hvor sødt med sådan en pakke..
    Det varmer, kan godt forstå at du blev rigtig
    overrasket og glad for pakken :)

    Hold da op en bunke forskellige og fine julekort
    du har fået lavet til 'OSH...
    Dem blev Charlie helt sikkert glad for :)

    Ønsker dig en super dejlig weekend :)

    SvarSlet
  3. Du har godt nok fået lavet mange kort og de er rigtig fine alle sammen. Tillykke med at du vandt. Dejlig med en pakke, sikke en sød ide at sende en pakke.

    SvarSlet
  4. Med alt det arbejde du har lagt i den stak kort, fortjener du da mindst en hemmelig pakke. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Det var da dejligt med en uventet pakke :)
    Så må du i gang med Bryllupskort.
    Sikke mange kort du har fået ud af dine papirer. Mine ligger stadig må jeg erkende - jeg fik ikke lavet ret mange kort klar til Convention af det ... men så får jeg dem nok lavet en anden gang.
    God weekend.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Men der er lige en ting jeg ikke forstår, hvordan finder afsenderen din adresse? er der et sted hvor man kan få det oplyst, hvis man nu ikke har handlet med hinanden? knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er da HELT VILDT så mange kort du har fået lavet, de skal nok bringe glæde, MEN helt ærlig, er der flere Brøndby fans tilbage???
    Spændende spændende at få sådan en pakke, det må være nisse der har været på spil ;)
    Så nu vil vi se nogle bryllupskort :)

    SvarSlet
  8. Lyder spændende med en hemmelig gave... og så mange skønne kort du har lavet.. godt gået.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  9. Åh, hvor en sød tanke at sende dig en hemmelig pakke!
    Imponerende stak julekort du har afleveret til OSH.
    Flot flot!!

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  10. De var bestemt mægtig fine allesammen og du er en af de få der har fået lavet noget (endnu =0) ) med det SVÆRE papir med fløjlstryk på - så 5 points for det. Også hyggeligt at få hilst på dig måske igen - jeg er ellers god til ansigter - men der er jo lidt mange jeg kun ser 1-2 gange om året og så kan det godt knibe med at huske ansigt og navn. Jeg var også ret vild med dem med stjernene på - håber det er OK jeg måske hugger dine fotos her fra bloggen på et tidspunkt.

    SvarSlet
  11. Tak for din søde kommentar på min blog : ) ihh en uventet gave Såååå dejligt det varmer så meget når der er nogle der tænker på en : )
    Sikke nogle skønne kort til OSH og UG krystal og bolle til dig, det ser ud til at det ikke har været det letteste papir men de ser rigtig godt ud : ))

    SvarSlet
  12. KUK KUK, sker der aldrig noget på denne blog???
    ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤ ◕‿◕ ❤

    SvarSlet
  13. Dejlig gave.

    Ønsker også dig og din familie en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet