torsdag den 11. april 2013

Masser af bling

Jeg har helt glemt at vise jer det kort jeg lavede til en pige der blev 40, hun er super smart og altid tip top tunet, vild med bling, masser af bling. Så jeg havde gang i rhinsten, halv perler, glimmer og Micro beads.

1000 tak for alle jeres søde kommentarer, de luner i mens vi venter på højere varmegrader.

Ellers er jeg TRÆT af lockouten. Heldigvis har vi STOR hjælp af bedstemor og mormor. Og vores ældste datter er også SUPERSØD til at hjælpe. Dejligt når hjælpen er nærmest. Jeg har ferie i næste uge, så kan de andre holder fri.



9 kommentarer:

  1. Næh hvor fint - der er bestemt fuld skrue på bling og det hele men med et fint resultat. =0)

    SvarSlet
  2. Fantastisk kort. Det er da bling så det vil noget.
    Superflot papir du har valgt.

    SvarSlet
  3. Sikke et fantastisk kort, du har lavet.

    Og jo, vi andre er vist også ved at være lidt trætte af konflikten - jeg tænker dog mest på mig selv, som skal til at rette alle lærernes lønningerne m.m., mens børnene vist stadig nyder det i fulde drag. ;o)

    SvarSlet
  4. BLING BLING... hold da op det er godt nok flot!! ;o)

    SvarSlet
  5. Nøj, for et lækkert bling kort :)

    SvarSlet
  6. Smuk kort, jeg er også til bling bling, på min kort
    God weekend

    SvarSlet
  7. Et rigtigt flot kort med masser af bling... så fine papirer du har brugt

    God dag til dig

    SvarSlet