søndag den 29. august 2010

Gruppepres.......... og nu er jeg i blog land

Igår havde jeg fornøjelsen af at være sammen med 3 kreative piger til Scrap i Esbjerg. Det var super hyggeligt. Der blev grinet, pjattet, snakket, hygget og kreeret Lo`s, kort og æsker + rullet med "rullemarie" og stemplet på livet løst. 
Der var bare utrolig god kemi mellem os, selv om vi reelt "kun" kendte hinanden fra Scrapsisters.
Pigerne synes helt bestemt at jeg skulle have en blog, så jeg kunne vise mine kort og alt det andet kreative frem. Ideen var jo god nok og lysten til det var der også, det der har holdt mig tilbage er bare at jeg ikke er nogen computer nørd. Og jeg kender mig selv godt nok til, at når jeg først jeg går i gang så skal det gøres ordentligt. Men nu er jeg her og I må bære over med mig, for jeg føler lidt at jeg famler mig frem, helt forsigtigt. Så gode råd om alt hvad jeg kan tilføje min blog modtages gerne.
 Og 1000 tak til pigerne for et spark bag i, så bloggen blev oprettet. Og I havde ret det var slet ikke så svært. ;o)    (omend bloggen ser lidt nybegynder ud - endnu HIHI)

4 kommentarer:

  1. VELKOMMEN i blogland til en af mine faste gæster - så kan man endelig gøre gengæld. Glæder mig til at følge dig. GODT du blev sparket bagi - bare lidt. =0)

    SvarSlet
  2. Velkommen i det gode selskab. ;o) Dejligt, at vi nu også har mulighed for at lægge søde kommentarer, ligesom du er flink til at gøre det ved os andre.

    SvarSlet
  3. Velkommen siger jeg også. Men pas på, man bliver så afhængig :-) Glæder mig til at se hvad du kommer med

    SvarSlet
  4. Hallo der! Det var da herligt at man kunne sparke dig lidt i Røven - hihi.
    Jeg melder mig straks som følger, for jeg skal da se MANGE flere af dine superflotte kort!
    Der er godtnok en der har fået produceret tasker *G* Tak for sidst!!
    (jeg har iøvrigt meldt mig til convention nu)

    SvarSlet