mandag den 17. januar 2011

AWARD

Jeg har været så heldig at modtage denne fine award fra Annette
 http://minscrapside.blogspot.com/2011/01/en-award.html
Hun minder rigtig meget om mig selv og hendes familie kæmper nogle af de samme kampe som vi gør. Jeg beundre hendes positive tilgang til tingene, selv om livet af og til gør ondt. Jeg glæder mig til jeg møder Annette igen IRL. 1000 tak for awarden    
By accepting this award I will complete the following:

1. Thank and link back to the person who awarded me.

2. Share 8 things about myself.

3. Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.

4. Contact those bloggers and tell them about their awards.


Om jeg er STYLISH blogger ved jeg ikke, jeg er hvertfald ikke så stabil, som mange af jer andre bloggere.
Her er 8 ting om mig selv.
1. Jeg er hjemmemenneske
2. Jeg har svært ved at sige nej
3. Jeg ELSKER mit arbejde
4. Cardmaking er er terapi for mig
5. Familien betyder ALT for mig
6. Humor er en stor del af mig
7. Jeg er vild med høj musik
8. Jeg er coca cola holiker  

 Rækkefølgen er uprioriteret, jeg har skrevet de 8 punkter i den række følge de faldt mig ind. Måske bryder jeg "award koden" for jeg vil ikke vælge 8 superbloggere, for I har alle fortjent den. Jeg vil heller ikke pålægge andre at deltage i awarden, hvis de ikke ønsker det. Så har du lyst til at modtage en award for mig, skriv det i din kommentar og jeg sender den fluks afsted ;o) Håber det er OK. Endnu engang 1000 tak for min award. 

1 kommentar:

  1. Fint Tina.
    Og helt enig - vi har mange fælles-problemer i hverdagen - men er også fælles om samme gode terapeutiske hobby !!!!

    Jeg har lige fået en award mere af samme salgs....8 er mange prs at finde. Så fint for mig. Jeg kunne have skrevet dine 8 punkter - bortset fra p. 8. Jeg har et afslappet forhold til Cola. LOL. Og så p 3- som jo er lidt specielt !!

    Vi ses til convention....om ikke før.
    Kh Annette

    SvarSlet