fredag den 21. marts 2014

Pigernes kort ;-)

Idag vil jeg vise et kort jeg lavede til pigernes konfirmation i mit absolut ynglings papir Maja design. Jeg har købt det for længe siden og " aet " det i længe ;-) i papirnørder ved hvad jeg mener. Jeg kunne snart ikke få mig selv til at bruge det. Men nu er jeg endelig kommet i gang med det. Og jeg er top motiveret, så det svinder hurtigt. Ryggen er heldigvis i bedring. Håber I alle får en skøn weekend. Her bliver ældste barnet 17 år på søndag og jeg fatter ikke hvor de 17 år er henne, kender I det ?? 
Stempler og rammen er embosset i sølv, selvom det fremstår sort her. Beklager billed kvaliteten.

10 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort. Lækkert papir.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot Tina, og jo jeg kender desværre kun alt for godt det der fænomen med papiret he he he, hvordan tror du ellers man kan ha over 1000 ark papir på lager, og alligevel bruger man næsten altid kun de helt almindelige ha ha ha

    SvarSlet
  3. Super sødt & romantisk kort! Og jo, jeg kender det godt. Det føles som igår at man holdt en lille én i armene og pludselig, så er de 18 år og har lige bestået køreprøven! Og så er hun endda kun min babysøster. Men hold op, hvor er årene fløjet hurtigt.

    SvarSlet
  4. Hvor et det utrolig smukt - modtageren må blive rigtig glad.

    SvarSlet
  5. Super flot tøse kort.
    Maja design er det det perfekte papir til smukke tøse kort.

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt kort. Lækkert baggrundspapir og flotte detaljer.
    God weekend

    SvarSlet
  7. Uhmm ja - Maja Papir er helt klart AE-papir lææænge.
    Smukt kort og et helt vildt sødt stempel!
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Bare SÅ smukt.
    Og papiret er bare et must have - det er lækkert.

    SvarSlet