søndag den 3. oktober 2010

Shoppe tur til convention i Middelfart

Endelig kom dagen for efterårets højde punkt. Jeg havde glædet mig i SÅ længe og nu var det dagen hvor dankortet skulle luftes. Det er en dag med masser af søde piger og stemningen er ALTID i top. Det var rigtigt dejligt at møde kendte og ukendte scrappere. Vi havde en super hyggelig tur. Jeg havde glemt mit kamera, så jeg kan ikke vise nogle billeder fra dagen. Men her er et af mine indkøb.

Jeg glemte lige at få de skabeloner til "Donna" kort + de stempler med jeg købte hos Scrapper.  Nu glæder jeg mig bare til at komme igang med de nye "legesager", venter jo også lige på min nye Bigshot.
Så er der en ny uge forude, herhjemme står den på arbejde, tandlæge, SSP-møde, kursus, rengøring  og gæster i weekenden +1000 andre ting. Hold øje med bloggen, i løbet af næste uge, der kommer til at ske spændende ting, jeg røber kun PIF.

6 kommentarer:

  1. Super lækre sager, du har købt. Nu kan den Big Shot da ikke komme hurtigt nok, hva? ; )
    Ærgeligt, at vi ikke lige stødte ind i hinanden. Jeg ville ellers gerne have hilst på dig.

    SvarSlet
  2. Næææhhh... har du købt flere "låne-ud-til-pips" dies - hihihihi.... Tandhjulene ser ihvertfald såååå fine ud ;) . Hyggeligt at hilse på dig i går - og jeg glæder mig til næste Scrap-sammen i Esbjerg. Du har skisme da også fået luftet dankortet - godt man ikk er ene om det *G*
    knus herfra.

    SvarSlet
  3. Skønt at suse rundt på bloggene og se alt det skønne I har købt! :)..og du har da i hvert fald også fået del i goderne kan jeg se :)

    SvarSlet
  4. Øvøv altså. Jeg fik ikke hilst på dig i lørdags. Men rygterne om dit besøg, nåede mit øre derovre, (LOL) men da var du kørt ....øv.
    Lækre ting du har købt, og jeg kan godt forstå, hvis du nu venter ekstra meget på din nye Big Shot.

    SvarSlet
  5. super lækre ting du har købt

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne ting du fik købt, glæder mig til at se dem i brug!
    God weekend!

    SvarSlet