mandag den 15. november 2010

Julekortcrop (langt indlæg ;o)

Igår var der julekortcrop på scrapsisters. Og det er en begivenhed jeg plejer at være med til , hvis tiden er til det. Dagen var fyldt med spændende udfordringer og forskellige deadlines. Jeg har lige oploaded de sidste billeder af mine kort. Jeg nåede næsten alle udfordringer undtagen nummer 5. Den missede jeg fuldstændig for der var jeg lige ved at bage skinkeboller og pølsehorn med yngste barnet. Tidsfristen var kort og jeg var ikke ved computeren et par timer. Men pyt, jeg er godt tilfreds og bagværket blev godt :o) Her er er mine bidrag.










Det var en super hyggelig dag med 1000 vis af kreative ideèr. Håber i alle får en god uge. 

6 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig masse julekort, du har fået lavet til gårsdagens crop - og hvor er de alle bare skønne.

    SvarSlet
  2. Kanonlækre kort, du fik lavet. Og mange!

    SvarSlet
  3. Så mange flotte kort du nåede, jeg nåede kun fire, men hyggeligt var det
    Ha en god aften

    SvarSlet
  4. Hvor fik du lavet mange : )) super flotte kort.

    SvarSlet
  5. hold da op så mange flotte kort og sikke kreativ måde at lave juletræer på, supert

    SvarSlet
  6. Du har da godt nok været flittig !
    Så fine kort - og så mange. Og det lace stempel er altså bare så flot.
    God weekend til dig.

    SvarSlet