onsdag den 1. september 2010

Kender I det??

Kender I det, når man bare er 1000 % sikker på, at man har det man skal bruge, også går man igang, for så at finde ud af at det har man ikke????

Det er lige præcis det der skete for mig, da jeg gik igang med de her "flaske kort". Jeg var SÅ sikker på at jeg havde en cirkelpunch der passede til flaskehalsen. Men det har jeg så IKKE. Så nu må jeg igang med skalpel og vi er på ingen måde gode venner. Så om ikke andet så kom der et ønske mere på indkøbssedlen til convention. Her er billeder inden brug af skalpel, jeg skal nok spare jer for resultatet efter brug af skalpel.



3 kommentarer:

  1. Nej, sådan har jeg det ikke - for jeg har vist det hele..... ;o) Men det sker ofte, at jeg ikke kan finde det, jeg lige havde planer om at bruge.

    Skønne flaskekort, du har fået lavet.

    SvarSlet
  2. Flotte flaskekort.
    Det sker også tit for mig, men man kan jo ikke eje alting, så man må i stedet bruge, hvad man har :-)

    SvarSlet
  3. De er da ellers superfine - OG når du har fået dig en cirkel punch eller to - så laver du bare nogle ringe og limer ovenpå dit ikke så heldige håndskårne "hul" - så er de stadig fine.

    SvarSlet