fredag den 5. august 2011

Indbydelser til 7 års fødselsdag

Her er indbydelserne yngste barnet og jeg har lavet til hendes fødselsdag. Hun har selv farvet jordbærrene og så har de fået et lag glossy accent.
Flere har spurgt på hvordan mine donna kort ser ud når de er færdige, her er et eksempel.


Jeg limer altid den syede del på et A5 kort.

Håber i alle får en skøn weekend, jeg ved at flere skal til Samsø og besøge hobbyboden, til jer vil jeg bare sige "i`m with you in spirit" ;o) Herhjemme står den på fødselsdage hele weekenden.

7 kommentarer:

  1. Uhm, hvor er de skønne dine indbydelser. Flot lavet og så fint med jordbærret. Også en rigtig flot taske i skønne papirer og farver.
    God weekend!!!

    SvarSlet
  2. Skønne, sommerlige indbydelser - man får jo helt lyst til at sætte tænderne i de lækre is.

    Tasken er da også for lækker - jeg er selv blevet temmelig grebet af Donnas skabeloner og syr på livet løs.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne de jordbær ispinde i har lavet sammen.. Rigtig flot farvelagt!!!

    nøj det fedt dit Donna kort.. har selv købt denne skabelon også... og glæder mig til at lave den :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle søde sommerindbydelser og dejligt, at yngstebarnet har været med til at lave dem.
    Flot Donna kort, du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. sikke nogle fine ispinde. Flot taske.

    SvarSlet
  6. Det var dog en god ide at lave de indbydelser med Donna kort. De er rigtig flotte, og sødt med glossy på jordbærrene.
    Du er bare god til at få syet alle de små sting.....puha. Min tålmodighed er ikke lige til det. Men en dag, når ånden rammer mig - så gør jeg det ! Jeg har mange af modellerne, så det er kun ren dovenskab.
    Ja, der er nogen der er heldige denne weekend. Men tænk på hvad vi sparer, og hvor solskoldede vi ville have været nu, og ....næ, der er vist slet ingen ulemper ved den tur...jeg kan faktisk ikke se flere. Men jeg håber de har det rigtig sjovt og hyggeligt.

    SvarSlet