onsdag den 17. august 2011

Kreativ blokering

Det er vist det jeg har haft. Intet kreativt har jeg haft lyst til at lave :o( Selv da jeg kun skulle færdig pynte er donna kort til en 50 års fødselsdag, kunne jeg ikke finde mit mojo). Nå men kortet blev da færdigt og afleveret. Glemte  at tage billeder - sorry.
Idag tvang jeg mig selv til at finde scrapsagerne frem og besøgte blogland for inspiration. Og jubiiiiiiii jeg er igang igen. Stærkt inspireret af (Blomsterbox aka Gitte Bækgård og Pips aka Dorthe Pabst) er her hvad jeg fik lavet. 6 kort lavet i samme stil.


I´m back og tak for alle jeres søde kommentarer, maven er iorden igen.    

15 kommentarer:

  1. Det er nogen rigtig søde kort du har lavet, så godt du fandt lysten igen ;)

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig søde kort.

    SvarSlet
  3. ja super flotte kort og godt du er igang igen selv har jeg også en mindre pause kan hellere ikke tage mig sammen.

    SvarSlet
  4. Godt du kom i gang igen Tina, og den ginedies er jo bare så inspirerne, den er der mange scrapper der er glad for. fine kort forresten. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor er de super skønne dine kort, er det filt du har skåret ud?? Ser rigtig godt ud

    SvarSlet
  6. Total flotte kort. Du har da virkelig fundet din mojo!

    SvarSlet
  7. Dejlige kort, skønne farver !!
    Velkommen tilbage i de kreative rækker :o)

    SvarSlet
  8. Skønne kort i dejlige farver... masser af lækre detaljer.
    God torsdag!!!

    SvarSlet
  9. Superflotte kort. Virkelig superflotte !
    Jeg kunne nu godt lade mig inspirere af dine krationer....

    Og så er det rart at høre, at andre også lider af periodevis blokering..hihi.
    Jeg er feks gået total LO-kold. Det siger mig intet. Virkelig mærkeligt.

    SvarSlet
  10. Hej.
    Jeg kan se, at du stadig kun kan skrive kommentarer på min blog anonymt.
    Nu har jeg lavet lidt ændringer. Kan jeg få dig til at teste om det går bedre nu?
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  11. Tusind tak for hjælpen. Så må det jo blive sådan, selvom jeg godt kunne lide, at man kunne se indlægget samtidig.

    SvarSlet
  12. Super flotte kort, du har fået lavet. Og dejligt, at scrapblokeringen er gået i sig selv igen.

    SvarSlet
  13. SUPER FEDE KORT, du er bare så dygtig!!!
    Kan jeg evt. købe nogle udstansede giner af dig?
    Hav en rigtig god weekend.
    Knus fra
    Dorthe ◕‿◕

    SvarSlet
  14. LÆKRE LÆKRE LÆKRE kort du har lavet og hvor jeg glad for at kunne være en lille hjælp. Dit farvevalg er bare guf. Tak for kigget :o)

    SvarSlet