søndag den 7. august 2011

Krondiamant bryllup

Krondiamantbryllup, ja hvor mange sker det lige for i dagens Danmark?? Her er et bestillingskort til det smukke brudepar, eneste betingelse var at deres bryllupsbillede skulle indgå.

Jeg har "sløret" navnene i "skjoldet og ansigterne.
Idag og i går har jeg været dybt afhængig af vores toilet. Min mave er helt umulig. Yngste barnet havde det da vi var på ferie og nu er det min tur. Egentlig ikke fordi jeg er speciel dårlig, får bare de ondeste mave smerter og toilettet skal være i nærheden. Men øv alligevel.

8 kommentarer:

  1. Virkelig lækkert kort - sådan et som bare skal i glas og ramme.

    God bedring - træls at bruge sin søndag således.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... ser godt ud at blomsternedanner en æresport.

    SvarSlet
  3. Hold da fast for et kort. S.... god idé at lave æresport omkring billedet. Virkelig flot og elegant.

    SvarSlet
  4. Det er et flot og romantisk kort!
    God bedring din stakkel ; )

    SvarSlet
  5. Hvor det sødt, og med små slør stumper mellem blomsterne, hvor mange år mon krondiamantbryllup er? jeg håber du er kommet over dit maveonde, det er ikke sjovt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt. Det ligner jo en æresport, men det er jo nok ikke tilfældigt...
    Flot med dine blomstersammensætninger.

    God bedring. Det lyder nøjagtig som det vi havde her i huset for 3-4 uger siden....Det gjorde meget, meget ondt i maven, men ellers ikke andet - altså bortset fra løbemave.
    Så man skal nok holde sig hjemme......så hyg dig og få mest muligt ud af den fridag...

    SvarSlet
  7. Som Annette siger, så ligner de fine blomster en æresport, - det er rigtig flot sat op. Du er jo bare go' :-D
    Ja, dejligt jeg fik min bannerpunch, selvom det jo bare er en lille trekant, så er den en god hjælp så man ikke skal sidde og fifle med at skære ;-D
    Nu er jeg jo lidt sen til at kommenterer, men jeg håber da du er helt ovre dit maveonde :-D

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot !...men synd med mavsen, håber du er frisk igen..

    SvarSlet