tirsdag den 30. august 2011

Julekort til OSH

Uh, jeg har en god fornemmelse i kroppen. Jeg har næsten brugt alle mine julepapir ark fra sidste år. Jeg  var bare så træt af dem og gad slet ikke lave julekort i "resterne" - det lavede jeg jo sidste år ;o) hvor det var nyt papir.

Papirene er brugt til julekort til Operation Skriv hjem. Jeg har clearet med Charlie og Fifty i HQ at det var ok at bruge papir med glimmer der er forseglet. I skrivende stund har jeg 50 kort klar, og bare roligt jeg har mere papir -hehe. Så nu må¨vi se om jeg når at få lavet flere.

Kortene bliver afleveret på lørdag hvor jeg skal til scrap i Billund. Glææææææææder mig. Ses vi??



11 kommentarer:

  1. Hold da fast - du har været flittig. Rigtig mange flotte kort til et super godt formål.

    SvarSlet
  2. Sikke skønne julekort... og sikke mange :-)
    Ha' en god dag!!!

    SvarSlet
  3. NÆH hvor ER de fine - DEM glæder vi os til at se her i HQ. GODT jeg har en særtransport (Margit og Aka) der kommer forbi jer i Billund. Desværre nåede FIfty ikke at snige sig med i bilen - så han må vinke herhjemmefra!! =0)

    SvarSlet
  4. Hov fik trykket send for hurtigt - jeg ELSKER det der korkrensdyr a'la Karina. Det er SÅ sødt.

    SvarSlet
  5. Tjaaeee.... Mon ikke vi ses (hihi) Jeg satser ihvertfald på at jeg er der :o) Og jeg GLÆÆÆÆÆÆDER mig mindst ligeså meget som du gør. Utroligt så mange kort du har fået lavet - og de er bare SÅ søde - jeg har kun fået lavet 14 til nu *G* Men lidt har også ret.... tror jeg ..

    SvarSlet
  6. Hold da fast du har fast travlt, super godt gået. Er vild med grantræerne lavet af papir strimler

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor har du været flittig - igen. De er så søde de kort.
    Og så er der jo sket lidt ændringer i planerne for mig, så jeg skal med Margit på besøg I Billund på lørdag. Vi kommer over middag - og så regner jeg bestemt med at du er klar til at sige hej. Uh, hvor jeg glæder mig.

    SvarSlet
  8. Hvor har du været flittig. Rigtig flotte kort til OSH. De vil bestemt vække glæde der hvor de kommer frem!

    SvarSlet
  9. Hvor er de altså fine...rigtig jule-agtige. God fornøjelse i weekenden ;-)

    SvarSlet
  10. Hej 10na...
    Tak for lækre OSH kort der nu står i kassen og venter på videre transport til Djævleøen og HQ...
    Super fine kort... og godt vi fik reddet trådene ud med poserne ;o)

    SvarSlet
  11. Hold op hvor har du været flittig, der bliver godt nok produceret nogle kort, og hatten af for din opfindsomhed. Jeg er lige startet på årets julekort i dag :)
    Håber det var hyggeligt i lørdags, og at du fik shoppet lidt lækkert med hjem :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet