mandag den 2. maj 2011

Værtindegave

Dette søde fuglebur har jeg set hos Pips og da Ældstebarnet skulle til blåmandag`s morgenmad, fik hun dette fuglebur sendt med istedet for en blomst. Det er fyldt med små marcipanbrød og guldkarameller. Det var egentligt en lang proces. Først blev buret stanset ud i chipboard som blev sværtet med vintage photo, så fik det en tur med crackle paint, derefter stickles i guld og kobber + en gang bladguld og glossy crackle accent. Så blev det samlet og dekoreret med blomster osv. Måske en smule overpyntet?? Men jeg er ikke en "less is more" pige og på ingenmåde minimalistisk.  Håber det bringer glæde. Kan i  alle have en forrygende uge, idag starter min spanske studerende, som jeg skal være vejleder for - uh jeg glæder mig.



9 kommentarer:

  1. Wauw en lækker gave. Lækker både udenpå og indeni ; )

    SvarSlet
  2. Hold da helt op en fantastisk værtindegave!!!
    Den er virkelig smuk.. og mums lækker gave hihih...

    SvarSlet
  3. Wawww, hvor er den smuk... sikke et arbejde, men pyt, bare resultatet bliver sååå flot. Er sikker på at den bragte lykke!!!

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Er du vimmer det er blevet flot! - Så meget gør jeg bestemt ikke ud af dem jeg laver - hihi. Du kan godt stanse mere end et bur ud ad gangen iøvrigt *GG* ... Ska vi snart til Scrap igen? Knus herfra.

    SvarSlet
  5. Det ser super flot ud og gør ikke spor at den er godt pyntet flot arbejde :)

    SvarSlet
  6. Hold da fast hvor er det en flot værtindegave, og sikke et arbejde. Dejlige lækkerier du har lagt i, der er garanteret en mor der er blevet glad for den, for det er jo tydeligt at du har lagt et kæmpe arbejde i den.

    SvarSlet
  7. Hold op en flot gave - både udenpå og indeni.
    Sikke et arbejde, men det er godt nok også blevet fint.
    Og så har da ikke sparet på pynten...hihi.

    SvarSlet
  8. Ih du milde... Super flot og super god idé. er det evt. TH die du har brugt?

    SvarSlet
  9. Wauw hvor er det bare flot!

    SvarSlet